• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70783
+
-

درخشش تیم مچ‌اندازی زنان  استان در مسابقات کشوری

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم مچ‌اندازی زنان این استان با درخشش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور یک نشان طلا، ۲ نشان نقره و یک نشان برنز کسب کرد. به گزارش ایرنا، «آیت ارجمند» افزود: سومین دوره رقابت‌های مچ‌اندازی زنان قهرمانی باشگاه‌های کشور به مدت 3 روز در رشت برگزار شد.

وی افزود: زنان ورزشکار رشته مچ‌اندازی سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و در دسته‌ها و رده‌های سنی مختلف به مصاف یکدیگر رفتند. رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: «فاطمه رئیسی» در رده سنی بزرگسالان دسته ۵۵ کیلوگرم بخش چپ‌دست اول شد.

ارجمند عنوان کرد: این ورزشکار در همین دسته و رده سنی بخش راست‌دست نیز مقام دوم را کسب کرد. وی ابراز کرد: «راحیل شهریاری» در رده سنی امید دسته ۵۵ کیلوگرم بخش چپ‌دست عنوان دوم را تصاحب کرد.

ارجمند گفت: این ورزشکار در همین دسته و رده سنی بخش راست‌دست نیز حائز رتبه سوم شد. وی اظهار کرد: اعضای تیم مچ‌اندازی زنان کهگیلویه و بویراحمد اعزامی به این رقابت‌ها شامل «راحیل و زهرا شهریاری»، «فاطمه رئیسی» و «گلستان بهامین» بود و «فاطمه سالاری» نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید